کتاب عناصر و جزئیات ساختمان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کتاب عناصر و جزئیات ساختمان
نوشته شده در سه شنبه 7 مهر 1394
بازدید : 337
نویسنده : mostafa arazi

در این پست تصمیم دارم کتاب الکترونیکی عناصر و جزییات ساختمان را جهت دانلود به صورت رایگان در اختیار دوستان قرار دهم. این کتاب جزء مجموعه کتاب های رشته نقشه کشی معماری است که در هنرستان های فنی و حرفه ای، سال سوم تدریس می شود. همچنین کتاب حاضر جزء منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای می باشد که داوطلبان کنکور می توانند از آن استفاده نمایند. کتاب عناصر و جزئیات ساختمان شامل ده فصل می باشد که فصول آن به ترتیب عبارت است از: شناخت زمین و پی سازی؛ دیوار چینی؛ محافظت از دیوارها در برابر رطوبت؛ بازشو یا درگاه در دیوار؛ سقف سازی به روش طاق ضربی؛ کف سازی؛ اندود ها؛ سرویس بهداشتی؛ در و پنجره و فصل آخر آن هم مربوط به نماسازی می باشد.

هدف اصلی از تدوین کتاب عناصر و جزییات ساختمان این است که بتواند خلاء موجود بین مهندسان معمار و مجریان ساختمان را در دفاتر و همچنین کارگاههای ساختمانی را پر کند و بتوانند کتاب هایی از این دست را به عنوان مرجع نهایی جهت تصمیم گیری های خود قرار دهند. چرا که در معماری امروز باید از مهارت ها و تخصص های مختلف موجود بهره گرفت تا نتیجه بهتری بدست آید و کیفیت و کمیت کار معماری افزایش یابد.

فایل حاضر با فرمت WinRAR جهت دانلود شما عزیزان قرار گرفته است که شما برای استفاده از فایل مورد نظر، پس از دانلود کردن آن، باید فایل دانلود شده را توسط نرم افزار WinRAR، از حالت فشرده خارج کنید. برای این کار روی فایل دانلود شده راست کلیک نمایید و گزینه Extract Here را انتخاب کنید. پس از خارج شدن از حالت فشرده محتویات فایل، شامل تعدادی فایل با فرمت pdf می باشد که می توانید توسط نرم افزار Adobe Reader آن را اجرا نمایید.

aj کتاب عناصر و جزئیات ساختمان

نام کتاب: کتاب عناصر و جزئیات ساختمان

مقطع: هنرستان فنی و حرفه ای

پایه: سال سوم

رشته: نقشه کشی معماری

حجم فایل:  4.30 MB

فرمت فایل دانلود: RAR                           نرم افزار مورد نیاز: WinRAR

فرمت فایل اجرایی: PDF                        نرم افزار مورد نیاز: Adobe Reader

 


دانلود رایگان از لینک کمکی                                               download1 کتاب عناصر و جزئیات ساختمان



:: موضوعات مرتبط: معرفی کتاب , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: